Amazon Private Label Danışmanlığı Nasıl Olmalı? 2024

Amazon Private Label Danışmanlığı, Eğtimi ve Alt Yapı Hizmetleri

Amazon Private Label ve FBA satış eğitim ve danışmanlığı artık bu başlığın çok daha ötesinde hizmet, operasyon ve konular içeriyor. Global markalaşmanın amazonda markalaşmaktan geçtiği bu dönemde birçok farklı dijital servisi geleneksel operasyonlarla entegre edebilmek büyüyen e-ticaret ve e-ihracat ekosisteminde size inanılmaz bir büyüme ivmesi kazandıracaktır. Amazon sadece Amazon’dan ibaret değildir. Hele hele Private Label, Markalaşma ve FBA söz konusu olunca…

Amazon Private Label ve FBA Satış Eğitim ve Danışmanlığı başlığı özelinde içerisinde neler olması gerektiğini birlikte inceleyelim.

Birçok farklı disiplinin eş zamanlı ilerlemesinin gerektiği bu sistemde haliyle eğitim ve danışmanlık programları da birçok farklı disiplini kapsamak durumunda kalıyor. Amazon Private Label ve FBA Satış Eğitim ve Danışmanlığı başlığı özelinde içerisinde neler olması gerektiğini birlikte inceleyelim.

  1. Kurum Güvenilirliği

Malumunuz konu Amazon Satış Eğitimi olunca onlarca kurum ve yüzeylerce bireysel müteşebbis bu alanda en iyisi olduğu iddiasıyla karşımıza çıkıyor. Bilindiği üzere de birçok hikaye ilgisizlik, yetersizlik ve hatta dolandırıcılık gibi sebeplerle mutsuzca sonuçlanıyor. Bu sebeple eğitim kurumunu seçerken öncelikle karşınızda bir işletme olması ve bu işletmenin sizin talep edeceğiniz alanda referansları olmasına dikkat edin. En iyi referans ise Amazon SPN Partner olup olmadığıdır. Bunu kontrol etmenin çok basit bir yolu var. Seller Central panelinizde Apps and Services menüsü altında explore services başlığında aradığınız şirketin geçmiş referanslarını görebilirsiniz. Kolayca ulaşabilmek için https://sellercentral.amazon.com/tsba?ref_=sc_srvs_spn_hp linkini de kullanabilirsiniz.

  • Eğitim Modeli

Amazon satış eğitimlerinde de diğer eğitimler gibi öğrenmenin pek çok yolu var. Ücretli ve ücretiz video eğitimler, çevrim içi grup eğitimler, yüz yüze grup eğitimler ve birebir danışmanlıklar ya da tamamen dokümante eğitimler şeklinde. Öncelikle söylemek gerekir ki öğrenme şekliniz ne olursa olsun uygulamaya dayalı ve sizin işinizin ilerleyişiyle eş zamanlı olsun. Çünkü kısa bir süre içerisinde arka arkaya alınan teorik dersler fiziki bir gelişim sağlıyor denemez maalesef. Amazon Private Label ve FBA satış eğitimi, dropshiping ya da arbitraj gibi modellere nazaran tüm operasyonel süreçleri sizin yönettiğiniz bir model olduğu için tecrübe ve uygulama oldukça önemli. Eğitimin sıkıştırılmış bir takvime değil de 4-6 aylık uygulamalı bir sürece yayılmasını tercih edin. Sorular ve sorunlar zamanla baş göstereceğinden danışmanlık desteğinin uzun süreli olması çok önemlidir.

  • Kapsam

Eğitim ile ilgili bir kapsam planlaması olup olmadığı çok önemlidir. Bu aynı zamanda sizin ön hazırlık yapabilmenize yardımcı olur. Amazon Private Label ve FBA eğitiminizin, hedef ülkede yapılanma ve pazara açılma, amazon panel ve programlarının etkili kullanımı, olay yönetimi, dış ticaret, kargo ve lojistik, reklam ve pazarlama, analiz, maliyet, lansman, SEO ve A10 Algoritması amazon dışı kanalların kullanımı, hizmete ve kaynağa erişimi, para, banka ve muhasebe süreçleri, büyüme planı gibi süreçleri içerdiğinden emin olun. Aksi halde tamamlamak için parça eğitimler almak çok pahalıya mal olabilir, bilgi eksikliğinin yaratacağı gecikme ve duraksamalar öngörülemez maliyetler yaratabilir.

  • Etkili Bir Soru Sorun

Eğitim almadan önce marka ya da ürün kategorinizde ne derece tecrübeli bir kadroya sahip oldukları ya da eğitmenin satış yapıp yapmadığı, yapıyorsa hangi iş modeliyle yaptığı gibi önemli sorularla alacağınız hizmetle ilgili yaklaşık bir kalite belirleme politikası izleyebilirsiniz.

  • İş Ağı Geliştirme

Özellikle başlarken hemen hemen her alanda hizmet ve operasyon desteği almanız gerekecek. Amazon Private Label ve FBA karlı olduğu kadar süreçteki başarınıza bağlı olduğundan alacağınız eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin sizi resmi altyapı, belgelendirme, üretici, markalaşma, destek ve teşvikler, pazara açılma, lojistik, pazarlama, temsilcilik gibi birçok konuda desteklemelidir. Bir bilgiyi teorik olarak paylaşmanın yanı sıra bir network oluşturmanızı destekleyen eğitimler he zaman sizi başarıya, tasarrufa ve karlılığa yönlendirir.

  • İletişim ve Zamanlama

Amazon Private Label ve FBA uzun bir süreçtir ve ne zaman desteğe ihtiyacınız olacağı hiç belli olmaz. Tam da bu sebeple eğitmeninize veya danışmanınıza her zaman ve kolaylıkla erişebilmelisiniz. Bu iletişimin eğitim programınız bittiğinde de devam edebilmesine önem verin.

Kısacası 4-6 aylık uygulamalı bir sürece yayılmış ve eğitim ve danışmanlık hizmetlerinin sizi resmi altyapı, belgelendirme, üretici, markalaşma, destek ve teşvikler, pazara açılma, lojistik, pazarlama, temsilcilik gibi birçok konuyu destekleyen bir Amazon Private Label eğitimi en doğru seçim olacaktır.

administrator

Leave A Comment